La cantant de la Roca del Vallès publica un nou senzill d'amor i desig, «DMs»

Ouineta s'escola entre els teus «DMs»

El de Marta Ros ‘Ouineta’ és el somni d’una nit d’hivern. La cantant de la Roca del Vallès, guanyadora del Premi Joventut al concurs de bandes emergents Sona9 2024, presenta avui un nou senzill, “DMs”, una cançó que arrenca amb unes campanades nadalenques per cantar sobre l’amor i el desig a través del pop electrònic ballable marca de la casa
Text: Èlia Gea. Fotos: Arxiu.
 

Jugant amb aquest punt entre el naïf i l’erotisme, habitual en les seves cançons, Ouineta publica “DMs”, una cançó on l’artista reconeix el desig i demana amor, en una història que viu a mig camí entre les xarxes i el pla físic, entre el somni i la realitat.
 
El videoclip que acompanya la peça, realitzat per Pépinot i amb coreografies de la mateixa Ouineta, conté tot de referències generacionals a la cultura pop de principis del 2000, des de Lizzie McGuire —el personatge de ficció que interpretava Hilary Duff, i el peluix amb què dorm la cantant en el clip—, a Paulina Rubio o una guitarra del videojoc Guitar Hero. En el relat audiovisual, qui va a buscar la cantant —com ella prega en la lletra— és Juan Feduchi, que apareix a escena amb una moto com un príncep blau en un cavall, i que és, en realitat, el productor habitual de les cançons de l’artista.