La lloretenca ens avança en primícia la seva cançó de l'estiu

Una nostàlgica Lau Gibert recorda l'estiu a «Amulet»

D'ençà que va sortir d''Eufòria', la cantant i ballarina Lau Gibert ha anat picant pedra per construir el seu projecte musical. El seu estil, un pop-urbà més emocional, va quedar plasmat al primer EP, 'A la nit' (Fanàtik/ByN, 2024), però des d'aleshores ha seguit explorant diferents sonoritats, una evolució que queda plasmada als nous senzills "El temps q ens queda" o "Em poses", amb Kiddi. Un altre exemple és "Amulet", la cançó de l'estiu que ha creat la lloretenca
Text: Maria Folqué. Fotos: Arxiu.


"Amulet" és un cant a la joventut i als estius interminables, al record d'estar amb les amigues al poble passant les hores d'uns dies que semblava que no acabaven mai. Hi plasma el pes del pas del temps i la nostàlgia, però també un recordatori que Gibert es repeteix incansable a la tornada: 'Som joves i ho tenim tot per fer'. Tot plegat queda lligat amb aquest "amulet", que actua com a fil conductor emocional del tema i que acompanya i protegeix davant el pas del temps i el fet de fer-se gran.

El tema, produït per Scotty DK, parteix d'una melodia pop fresca que segueix els patrons de les cançons de l'estiu i recorda a grans hits dosmilers. I tot acompanyat d'un videoclip d'allò més estiuenc protagonitzat per la mateixa Lau Gibert, mostrant-la a la platja, prenent alguna cosa en un bar amb les amigues o passejant amb el cotxe sota el sol.