Actualitzat el 01/08/2014

Klaxons, Mishima i Coriolà a l'escenari Damm

La fàbrica de cervesa acull un dels grans concerts de la Mercè

 Un dels secrets més ben guardats de la Mercè és quines són les tres propostes musicals de l'escenari Estrella Damm dins de les festes de la ciutat comtal. Si l'any passat The Free Fall Band, El Petit de Ca l'Eril i Miles Kane van ser els tres protagonistes, enguany el relleu l'agafen tres noves propostes.
  Mishima Foto: Noemí Elias

La cita d'enguany serà el dissabte 20 de setembre a partir de les 18:30 h. La nit acabarà pels londinencs Klaxons: la formació presentarà les cançons del seu darrer disc Love Frequency (2014). Ho faran molt ben acompanyats: abans d'ells Mishima cantaran L'ànsia que cura (The Rest Is Silence / Warner, 2014), mentres que els més joves, Coriolà, presentaran els temes de El Debut (Warner Music / LAV Records, 2014)


FEU EL VOSTRE COMENTARI

Per comentar les notícies cal que estiguis registrat. Si ja hi ets, introdueix a continuació el correu electrònic i la clau. En cas contrari, fes clic al botó «Registra't» per donar-te d'alta.
Amb el suport de:
IMUSIC.CAT és el projecte de webs musicals del Grup Enderrock.
GRUP ENDERROCK EDICIONS S.L.
c. Mallorca, 221, sobreàtic · 08008 Barcelona · Tel. (+34) 93 237 08 05 · [email protected]