Des de l'objectiu

Final Sona 9 2014

 
Text: Redacció Fotos: Xavier Mercadé
Davant un públic entregat i familiar, Trau van guanyar el Sona 9 2014 en una final en directe molt competida celebrada aquest dimarts 11 de novembre a la sala Apolo de Barcelona.

El premi Sona 9 suposa per als guanyadors l'enregistrament i edició d'un disc amb un productor professional, la portada de la revista Enderrock  de l'agost del 2015 i una minigira de cinc concerts remunerats en festivals musicals com la Fira de Música al Carrer de Vila-seca, l’Acústica de Figueres o el Mercat de Música Viva de Vic. 

El segon classificat i premi Joventut, Pantaleó, ha obtingut com a premi l'enregistrament en un estudi professional i edició digital d'un EP amb 4 cançons, 
1.000 euros en material musical i una minigira de 3 concerts remunerats per Catalunya.


El premi Èxit, que s'atorga al tercer classificat del Sona 9, va ser per al grup barceloní Manuela Kant, i consta de l'
enregistrament en un estudi professional i edició digital d'un EP amb 4 cançons.

En aquesta edició del Sona 9 també es va fer entrega del premi per Votació Popular, dirigit al grup amb més vots del Sona 9. Aquest premi se'l va emportar la formació El PezPsiquiatra, i consta de 1.000 euros en material musical.

A la festa final del Sona 9 2014 també es van poder veure els directes de Morgat Morgat i Copa Lotus, premis Joventut i Sona 9 del 2013.