Quitus és una banda d'indie-rock nascuda l'any 2026 entre Sabadell, Barcelona, Suècia i Xile. Rock en català per a catalanoparlants i/o no.
El projecte va començar a agafar forma gràcies a la tecnologia i la generositat. El Marc i el Jack es van connectar a través de Vampr (el "Tinder" per a músics), on el Jack oferia els seus serveis de producció i el Marc sempre havia anat composant temes a casa que mai sortien d'allà. La química va ser instantània i la primera cançó va començar a bategar ràpidament. Per passar del dormitori a l'escenari però, calia una banda de veritat.
Aquí és on entren l'Èric i el Rodrigo. L'Èric i el Marc ja es coneixien i van decidir quedar per fer jams d'estiu per matar el temps. Amb la incorporació del Rodrigo, (baixista xilè que viu a Barcelona i que també es va conèixer amb l'Èric pel tinder de músics) les peces van encaixar. El que havien de ser simples sessions d'improvisació es van convertir en els primers assajos d'un grup amb un so sòlid des del primer minut.
Si les gildes i el vermut han tornat, el rock també! :)