Bones! Soc la K.Montes, el meu, es tracta d'un projecte musical que abraça el Reagge, el Rap i el Punk, amb lletres compromeses, una ideologia clara i el missatge polititzat fins al moll de l'òs. Les cançons que he publicat fins ara han estat produïdes per AsteoBeats i Artiga Estudi, de les millors companyies amb qui compartir musica i descobrir nous mons. Per altra banda, amb qui ultimament compartim escenari, és amb Invo K, MC de Terrassa, amb qui estem engegant motors per crear encara més musica. Vinc de Sant Andreu del Palomar i des que vaig començar que m'encanta experimentar i reïvindicar la posició de rapera underground, escrivint des de l'anticapitalisme i la creença de que el gènere no és res mes que una eina del sistema contra el que lluitem. No tingueu por a seleccionar a una rapera trans anticapitalista, que la gent comença a estar farta de missatges buits i gent que parla d'amors de l'eixample i de l'estiu a cales de la costa brava. <3 Salut i Encerts!