Els textos de la C.E. Dharma

Josep Fortuny publica un recull de textos titulat 'El soroll després de Kerouac'

| 19/04/2013 a les 06:59h

L'editorial Els Llums ha convençut Josep Fortuny (bateria de la Companyia Elèctrica Dharma) per publicar El soroll després de Kerouac, un recull de textos d'ara i de fa més de 30 anys amb una banda sonora que ens és molt familiar.
 

Si On The Road –A la carretera (Reeditat per La Butxaca, 2010)–, de Jackes Kerouac (recentment convertit en un film de la gran pantalla), es considera un retrat de la generació beat, el bateria de la C.E. Dharma, Josep Fortuny, ha recopilat en aquest llibre els seus textos d’ara (i de fa més de 30 anys), que es poden considerar el retrat del nostre moment.
Ho fa a través d’escrits de caire més poètic i altres de prosa. Ens topem amb algunes lletres de cançons que reconeixem (i que sempre es gaudeixen i redescobreixen en llegir-les en lloc d’escoltar-les), records emotius al germà Esteve (que no deixen de posar-nos la pell de gallina) i també d’altres de noves incorporacions, de cabòries convertides en escrits lliures.
Textos agrupats en capítols temàtics, protagonitzats per l’amor, la ràbia, la guerra, l’enyor, la infantesa i la mort, que mai no deixen de transmetre un fil d’esperança. Molt ben acompanyats de les il·lustracions de Liliana Fortuny, sempre encertada en l’art d’escriure sense lletres. Un llibre per llegir avui o per retrobar d’aquí a molts anys. 
Arxivat a: Sons de la mediterrània