Cobla Sant Jordi-Ciutat de Barcelona La Cobla Sant Jordi està de festa, i ho vol celebrar amb un gran concert a la sala Apolo de Barcelona amb un repertori que repassarà la seva llarga trajectòria. Per fer-ho realitat tindran la col·laboració de molts dels músics amb qui han treballat al llarg dels anys: Joan Albert Amargós, Albert Guinovart, Roger Mas, Pascal Comelade, Lluís Vidal, Carme Canela, Joan Díaz, Jordi León, Xavier Pagès, Concepció Ramió, Tomàs Grau, Xavier Guitó, 'Pinyu' Martí i Arcadi Marcet. Podeu trobar més informació als webs de la sala Apolo i de la Cobla Sant Jordi - Ciutat de Barcelona.
Abans d'aquest gran concert de celebració la cobla no pararà, ja que durant el mes d'abril té actuacions a onze pobles diferents, i el 3 de maig participarà al concert multitudinari de la Final de La Sardana de l'Any a L'Auditori, conjuntament amb la Cobla Mediterrània, l'Orquestra Sinfònica GIOrquestra, la coral Polifònica de Puig-reig, la Coral Sant Jordi, el Cor de Cambra de Sant Cugat, la Coral Càrmina, Núria Prats, Marcel Sabaté i Xavier Pagès. Aquí podeu consultar la seva agenda.
La cobla Sant Jordi - Ciutat de Barcelona
Des que es va formar, l'any 1983, la formació ha tingut en compte tots els repertoris per a cobla, i també s'ha obert a la música de concert amb la programació d'obres de referència d'altres estils, oblidades i de nova creació. L'any 1997 se li va atorgar el cognom de 'Ciutat de Barcelona'. En els seus trenta anys d'història ja ha gravat més d'una seixantena de discos de diversos estils.





.gif)

