Arrels a la brisa de Dénia

Mara Aranda i Solatge obren el XXIII festival Música al Castell

| 25/07/2014 a les 09:57h

L'emblemàtic castell de Dénia acull a partir d'avui la XXIII edició del seu festival de música tradicional i popular. Fins el 2 d'agost, hi passaran Mara Aranda i Solatge, el ballet flamenc de José Antonio Jurado, el grup sard Prendas i La Banda Morisca. Totes les actuacions comencen a les 23 h (entrada gratuïta).
Mara Aranda

Aquest divendres 25 de juliol el cicle arrenca amb la cantant valenciana Mara Aranda i el seu grup Solatge , que actualment presenten el seu segont treball, l'aclamat Lo testament , on continuen arranjant amb un gust exquisit el repertori tradicional dels Països Catalans. L'endemà, dissabte 26 de juliol, serà el torn del ballet flamenc de José Antonio Jurado , que presentarà l'espectacle Antaño .
La setmana següent, el festival Música al Castell conclourà amb música d'arrel sarda de la mà del grup Prendas (1 d'agost) i la fusió flamenco-àrabo-andalusina de La Banda Morisca (2 d'agost).
Arxivat a: Sons de la mediterrània