Compte enrere per l'Acampada Jove 2007

| 11/07/2007 a les 07:00h

Obrint Pas, Betagarri, The Moon Invaders, Berri Txarrak, Habeas Corpus, Celtas Cortos, Feliu Ventura, Soul Atac,... Dijous al migdia l'Acampada Jove obrirà les portes per encetar la dotzena edició del festival que acull a més tendes per metre quadrat. Durant tres dies, Sant Celoni  acollirà una trentena de formacions aptes per a tots els gustos.
Dijous a la nit s'encarregaran d'obrir el festival els directes de Discípulos de Otilia, Els Pets amb els temes del seu nou disc, les veus femenines de Soul Atac, la gresca dels Xerramequ Tiquis Miquis i el rock alternatiu d'Habeas Corpus.
La segona nit de l'Acampada la protagonitzarà la rumbeta de La Troba Kung-Fú, els himnes dels madrilenys Celtas Cortos, els bascos Betagarri, els gironins Burman Flash i la cançó d'autor de Feliu Ventura.
Finalment dissabte serà el torn dels esperats Obrint Pas, el mestissatge d'Ojos de Brujo, el reggae i l'ska dels belgues The Moon Invaders, Berri Txarrak i els Dr. Calypso, banda assídua del festival.

El Sona  9 també serà present a l'Acampada amb les actuacions d'Hemisferi Centre, The Gruixut's i Not Us. Un concert que es trasllada del centre de Sant Celoni fins a l'Ateneu de la localitat per tal de millorar les condicions dels músics.
Arxivat a: Festivals