Aquest dissabte 7 de juny
Mazoni i
La Brigada –dues de les propostes de referència de la nova escena pop catalana– actuaran a mitjanit a la sala La [2]. Es tracta d'un concert de presentació del Faraday, el festival que es celebrarà el 4 i 5 de juliol a Vilanova i la Geltrú (Garraf). Un dfestival que ha esdevingut un punt de referència en el mapa de les trobades indies i pop del país. El cap de cartell serà
Robin Hitchcock: el cantautor anglès fa més de tres dècades que escriu bones cançons.
Mishima,
Manos de Topo,
Bart Davenport i
Howe Gelb són alguns dels grups que també actuaran en aquest festival que ocupa el Molí de Mar de la Platja del Far de Vilanova.
Els festivals més popEl Faraday i el Pop Arb són els dos festivals de referència del pop. És per això que enguany han decidit sumar esforços i han llençat un abonament especial conjunt per als dos festivals que es pot comprar a través del ServiCaixa. Així, els qui ho desitgin podran comprar le seves entrades per assistir al Pop Arb (27 i 28 de juny) i al Faraday (4 i 5 de juliol) a més bon preu.