Quicos, vi i jotes a un poblet de l�Empordà

| 27/06/2010 a les 12:00h

Quico el Célio el Noi i el Mut de Ferreries actuaran el proper 9 de juliol a la plaça del Fort de Vilabertran, a l’Alt Empordà, dins del festival Sons del Món i presentats per la revista Sons de la Mediterrània.
Serà un concert especial, ja que es farà en un entorn emblemàtic –el conjunt monàstic de Vilabertran- acompanyant-se d’una copa d’un vi seleccionat pel prestigiós sommelier Roger Viusà, que ha decidit maridar la música del carismàtic grup tortosí amb el vi L’Oratori 08, del celler Martí Fabra. L’actuació també pot combinar-se amb un sopar ofert pel restaurant Mas Renart.
Els Quicos presentaran Voldria tindre el talent, un espectacle que ret homenatge a la jota cantada i als antics cantadors de les Terres de l’Ebre. Per a l’ocasió, també hi haurà cant improvisat empordanès, ja que pujaran a l’escenari alguns dels cantadors combatents en el concurs de nyacres d’Espolla.
L’entrada també inclou una visita al Conjunt Monàstic de Vilabertran, unes hores abans del concert.
Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries a la plaça del Fort de Vilabertan a les 22 h. Entrada: 12 euros // Sopar a l’Hort del Prior (torns a les 20.30 i a les 22 h): 15 euros
Arxivat a: Enderrock