Els primers a pujar a l'escenari seran els menorquins Delên que amb les seves cançons acústiques i nostàlgiques han traduït en música l'essència de la calma menorquina.
Els seguirà l'Eva Dénia Trad Quartet, que ofereix una mirada moderna al llegat tradicional valencià. Es tracta d'una aportació personal i íntima a aquest patrimoni folklòric amb un repertori que va dels fandangos i les seguidilles fins a les jotes i els cants de batre.
També hi serà present Tiu, un peculiar grup mallorquí encapçalat per la veu de Tiu Herrero. Els de Mallorca barregen música i gastronomia en plats musicals que serveixen a ritmes del tot heterogenis: ara propers al rock, ara a la samba.
Els valencians Limbotheque tancaran la nit amb el seu pop en anglès, amb sons que es mouen entre el folk alternatiu, el jazz, el swing, el country i el blues.










.gif)


