Descobreix el Delta amb una gran oferta musical

| 07/08/2010 a les 10:00h

Al Delta Sound Festival (DSF) les activitats lúdiques i culturals són les protagonistes durant tot un dia d’estiu: des de les 16h d’avui 7 d’agost fins a les 9h de demà, a la platja dels Eucaliptus d’Amposta, enmig del Delta de l’Ebre. El DSF arriba a la quarta edició amb l’organització de l’AMTE, l’Associació de Músics de les Terres de l’Ebre i l’Ajuntament d’Amposta, treballant conjuntament amb Sala Metro.
Els artistes que col·laboraran en aquesta quarta edició seran de les quatre comarques de l’Ebre, a més, de la col·laboració d’artistes de renom de fora de les nostres terres amb la novetat de que, en aquesta nova edició, presenten una àmplia varietat d’espectacles i estils musicals. A més d’escenaris dedicats a l’electrohouse i l’electrònica (des de Juanjo Martín i DJ Nano, fins a Miqui Puig DJ o Nuria Ghia), hi haurà un seguit de concerts de diferents estils a càrrec de: The Essence, Hard Rain, U2 For Please, Pep Sala, Red-In, Pepet i Marieta, Bearlin, Steven Munar, Arial, Harvest, Chakataga, Crator, Natural Band, Family X, A Quiet Man i Lark About.
El Delta Sound Festival vol ser tota una oferta turística i d’oci de qualitat per als visitants i té com a valor principal fomentar la sensibilització i conservació de l’entorn mediambiental compaginant l’oci i el respecte a la natura.
Arxivat a: Enderrock