.jpg)
El quartet barceloní oferirà diumenge i dilluns dos recitals al Palau de la Música, igual que van fer Manelara fa un any. Els Amics de les Arts han venut 17.000 discos del seu darrer treball, Bed & Breakfast(DiscMedi, 2010), que ha esdevingut un autèntic fenomen popular. Joan Enric Barceló, guitarrista i un dels cantants del grup, explica que fer dos palaus serà "posar la cirereta a un 2010 del qual no podem demanar més. Hem fet més de cent concerts, hem tingut el suport d'un públic molt fidel i ens ho hem passat molt bé".
El doble recital d'Els Amics forma part del cicle Bandautors al Palau, iniciativa del Grup Enderrock. "Ens fa il·lusió ser-hi perquè podrem dir que vam pertànyer a la primera fornada de grups que va actuar al Palau en un cicle especialment dedicat a la música pop." Els concerts serviran per posar punt i final a la gira deBed & Breakfast. "Ha estat una delícia fer concerts amb la Bed & Banda. Hem redescobert les nostres pròpies cançons i les hem fet vives."
Els concerts al Palau, que comencen a les 20h (diumenge) i les 21.30h (dilluns) els obriran dos artistes convidats, Pol Cruells (6 de febrer) i Pulpopop (7 de febrer).






.gif)

