Avui divendres 1 d'abril a les 19 h es projectaran a les respectives seus (Cal Massó de Reus, El Núria d'Olot i el CCCB de Barcelona) la dotzena de videoclips finalistes del 2010 (d'una vuitantena de treballs presentats), i es presentarà el documental BankRobber.doc, que també es podrà veure a través de les webs de BankRobber i del Zoomvi.
Dissabte 2 d'abril durant tot el dia les tres seus estaran connectades i es podrà veure una retrospectiva de Lluís Cerveró, realitzador de videoclips de Mishima i Los Planetas, entre altres. També hi haurà, a tres bandes, una trobada de realitzadors a les 12 h, presentació de projectes a les 18 h (Dorian & Crampton, Mürfila & Iloveü, Sonnesnat & Kenneth Russo), la presentació dels finalistes del 2010 a les 19.30 h, una batalla de videoclips a les 20.30 h i el lliurament de premis a les 22 h.
A cada lloc se celebraran concerts diferents. Aquesta nit actuaran El Petit de Cal Eril i Espaldamaceta –a 5 euros l'entrada– a Cal Massó (21 h), a Reus. Le Petit Ramon i El Chico Con la Espina en el Costado seran els músics que actuaran al CCCB de Barcelona. I Sanjosex i Mazoni –a 7 euros l'entrada anticipada, i 10 a taquilla– seran els concerts d'avui a El Torín d'Olot.
Dues activitats més completen el programa. Una, avui al migdia: el rodatge interactiu del videoclip de Joan Masdéu (Cal Massó, 13 h) a Reus. I l'altra, al CCCB a les 22.30 h: 'concerts inèdits' (videoclips efímers mesclats en directe per Asmatik) com el del grup Myriads.






.gif)

