El cartell del popArb 2011

Mazoni, El Petit de Cal Eril, Refree i The New Raemon se sumen a Manel i Antònia Font

| 12/04/2011 a les 12:00h

Repetidors (Mazoni, Antònia Font, Manel, Refree, El Petit de Cal Eril, The New Raemon, Guillamino) i nouvinguts (com La Iaia, Estupida Erikah, Nacho Umbert, Senior, Inspira, 4t 1a, Mine!...) formen part del cartell del popArb 2011, que s'ha fet públic aquest matí en una roda de premsa.




Al febrer ja es van confirmar les actuacions de Manel i Antònia Font en una nova edició (la setena) del festival del pop català, el popArb. Avui l'organització de la cita d'Arbúcies ha anunciat en roda de premsa a la Fàbrica Damm la resta de grups que formen el cartell, on es demostra el bon estat de salut de la música pop feta a Catalunya.
Hi haurà discos nous com el de Mazoni, que presentarà els temes de Fins que la mort ens separi (BankRobber, 2011), però també espai per bandes emergents com Mine! –guanyadors del Sona 9 2009– cantaran els temes d'Un brindis pel nen androide (Música Global, 2010) o La Iaia (guanyadors del Sona 9 2010) que aviat entraran a estudi per preparar el seu nou disc.
Lamparetes (Robot Innocent) i 10 milles per veure una bona armadura (DiscMedi/Warner), dos dels discos més esperats del 2011, també seran part de la banda sonora de la setena edició del festival.
Nacho Umbert & La Compañía, 4t 1a, Inspira, Gentle Music Man, Oliva Trencada, Thélematicos, El Guincho, Furguson, Doble Pletina, Dj Txarly Brown, Illa Carolina, Wantun, La Iaia, Refree, Estúpida Erikah, Mine!, Senior i el Cor Brutal, The New Raemon, El Petit de Cal Eril i Guillamino completen el cartell del 2011. El preu de l'abonament al popArb per als dos dies és de 47 euros. L'abonament conjunt entre popArb i Faraday és de 97 euros. Podeu seguir les novetats del festival a través del Twitter, #cartellpopArb2011.

Arxivat a: Enderrock