Demà comença el BAM

El nou director del festival, Carles Conesa, parla del cartell d'enguany

| 21/09/2011 a les 15:00h

Només falta un any per arribar al vintè aniversari, i en aquesta edició prèvia hi ha hagut un canvi de director artístic. Carles Conesa (Barcelona, 1978) ha estat responsable de contractació d’artistes nacionals i internacionals de la sala Apolo. Va ser coordinador de les gires de la promotora Cap-Cap i va realitzar tasques de promoció i producció a la discogràfica Houston Party Records.


Com a nou director artístic, què diferencia la 19a edició del BAM de qualsevol altra?
El BAM és una referència musical a la ciutat de Barcelona, un caramel per a qualsevol programador i una cita molt esperada pels amants de la música i els curiosos. La seva condició de festival gratuït el fa molt atractiu tant per als grups, que tenen l’oportunitat de donar-se a conèixer davant milers de persones, com per al públic, que hi pot accedir fàcilment.

Per què ha resultat polèmic el nou logo del BAM?

Et respondré amb una pregunta: algú recorda les imatges anteriors del festival? Bé, aquesta sembla que no passarà desapercebuda. Ens semblava divertit i refrescant jugar amb un símbol ben reconeixible de la ciutat i posar-lo literalment de cap per avall. No és cap homenatge a cap entitat. Tampoc el contrari.

Com s’ha dissenyat el programa?

El cartell dóna protagonisme als artistes locals i estatals, reflex del brillant moment que viu la nostra música, i una atractiva selecció internacional. Propostes rellevants i singulars que van des del folk fins al rock tribal passant per l’electro-pop i el soul, amb un esperit lúdic amb ànim de transcendir.
Arxivat a: Enderrock