El Litterarum torna a superar els 200 inscrits

Més de dos-cents espectacles s'inscriuen a la fira de Móra d'Ebre

| 23/01/2012 a les 14:59h

La fira d'espectacles literaris Litterarum experimenta un increment del 15% d'inscripcions respecte a l'any passat. La cita tindrà lloc els dies 1, 2 i 3 de juny.


El dia 15 de gener es va tancar el període d'inscripció al Litterarum amb un rècord històric d'inscripcions. L'organització va registrar en aquesta cinquena edició més de dos centenars de propostes. Després de seleccionar les més interessants, els dies 1, 2 i 3 de juny tindran lloc a Móra d'Ebre els espectacles literaris d'enguany. Aquestes més de dues-centes propostes inscrites al Litterarum reivindiquen la cita com una de les més importants de l'any per a tots els projectes musicals basats en la literatura catalana.
El Centre d'Estudis de la Ribera d'Ebre, la Fira del Llibre Ebrenc i l'Ajuntament de Móra d'Ebre amb la col·laboració de la Institució de les Lletres Catalanes organitzen el cinquè Litterarum.
En podeu trobar més informació al web de la fira.
Arxivat a: Enderrock