
Aquest cap de setmana torna a ser dels cantautors. El Festival BarnaSants segueix portant cançons a Barcelona i rodalies. La programació de dissabte i diumenge arriba farcida de nous noms i de valors consolidats.
Dissabte 11 de febrer al vespre
Després de ser a Vila-seca, Maria del Mar Bonet arriba avui a l'Auditori de Sant Cugat del Vallès presentant l'espectacle Illes de la mar. Amb aquest concert Bonet tanca la seva participació a l'edició d'enguany.
També avui dissabte a les 21.30 h el jove cantautor Josep Romeu estrenarà el seu nou treball La mirada infinita (Temps Record, 2011), un àlbum que vessa d'optimisme i compromís. El concert tindrà lloc a la sala Luz de Gas de la ciutat comtal.
Mentrestant, a les 22 h Ariel Rot, guitarrista de Tequila i Los Rodríguez, defensarà en solitari els temes de SoloRot (Warner, 2011) a la sala Ramon Romagosa de Cornellà.
Diumenge 12 de febrer al vespre
El diumenge serà el torn de Marc Parrot, Pedro Guerra i Cuni Massa&Lidia uVe.
El compositor, cantant i productor Marc Parrot presenta l'espectacle Ombres de plata. Parrot s'inspira en l'obra del cineasta Segundo de Chomón omplint l'escenari de cançons, imatges i històries per resseguir el fil argumental dels seus films. L'espectacle s'estrenarà a les 19 h a l'Auditori Barradas de l'Hospitalet de Llobregat.
Pedro Guerra també actuarà a l'Hospitalet a la mateixa hora al Teatre Joventut. Guerra presenta El mono espabilado (autoeditat, 2011), un disc que parla de l'ésser humà a través de la història.
La cantautora argentina Cuni Massa s'ha unit a la seva col·lega Lidia uVe per presentar conjuntament el concert Mano a mano, en què barrejaran a les 19 h al Harlem Jazz Club de Barcelona cançó, rock, pop i tocs de tango fruit de la fusió entre les dues cultures de les cantautores.
Podeu trobar tota la programació del BarnaSants al web del festival.





.gif)

