
El cartell d'enguany per a l'Embassa't ja té algunes confirmacions: Maria Coma, Pegasvs, Mishima –en la gira de presentació de L'amor feliç (The Rest is Silence / Warner, 2012)–, Thee Brandy Hips i Cut Your Hair.
Pegasvs està format per Sergio Pérez i Luciana della Villa (tots dos de Thelemáticos). Els seus temes són bàsicament instrumentals amb bases 'motorik' (típiques de grups com Neu!) i sintetizadors analògics, tot per crear una sonoritat retrofuturista que ha donat com a resultat El final de la noche (autoeditat, 2012).
Des del País Basc vindran Thee Brandy Hips a tocar els temes de Raincoat (Young Hipster Records, 2012), el seu segon disc d'estudi, amb estil pop i alguns deixos de noise. Cut Your Hair defineixen el seu estil com "americà-surf-infantil". Estrenaran un EP/senzill el proper 30 d'abril, Utah in Pictures (Mushroom Pillow).
La festa de presentació serà el proper divendres 27 d'abril a les 22 h a la sala F**k You de Sabadell, amb les actuacions de Mind the Step, Tercer semestre, Òxid, O Valiant Hearts i els Embassa't Djs. Si ja teniu l'entrada per a l'Embassa't aquesta festa serà gratuïta. Si no, només val 5 euros.





.gif)

