Els Sons del Món es concentren a l'Empordà

Els Amics, Jorge Drexler, Marina Rossell i Love Of Lesbian

| 21/05/2012 a les 12:00h

Del 30 de juny al 29 de juliol el festival Sons del Món s'instal·larà entre Vilabertran i Roses per oferir propostes musicals en harmonia amb l'art gastronòmic i un entorn de luxe. El cartell musical passa per propostes internacionals com Jorge Drexler, estatals com Manuel Carrasco (telonejat per Miquel Abras) i nacionals com Marina Rossell


Sergi Arola serà l'encarregat de preparar el sopar que escalfarà l'ambient per a l'actuació de Jorge Drexler, encarregat d'engegar el festival el proper 30 de juny a Vilabertran. Marina Rossell cantarà a Moustaki el 7 de juliol, el 14 a Roses actuaran Els Amics de les Arts, mentre que el 21 serà el torn de Miquel Abras i Manuel Carrasco. El fi de festa el posaran Love Of Lesbian presentant les seves cançons noves el 27 de juliol.
Sortides en catamarà, maridatges (amb propostes de Falset, Garriguella, Campany, Sant Climent Sescebes i Avinyonet del Penedès) i música són algunes de les delícies del Sons del Món 2012.

Indrets singulars
A banda de la gastronomia i l’enologia, els indrets on s’instal·len els escenaris del Sons del Món, dos espais històrics en la història de l’Alt Empordà, afavoreixen un ambient especial: el conjunt monàstic de la Canònica de Santa Maria de Vilabertran, un exemple excepcional d’arquitectura medieval a tocar de Figueres, i la Ciutadella de Roses, la fortificació renaixentista que protegia antigament la vila.
Arxivat a: Enderrock