Litoral, Albert Jordà i PegasVs se sumen al Palmfest

Doble Pletina, Bigott i The Last Dandies també hi seran

| 24/05/2012 a les 15:00h

El Palmfest se celebrarà del 26 al 29 de juliol a l'Hospitalet de l'Infant (el Baix Camp), i el seu cartell no fa més que créixer. Ja hi ha confirmades les actuacions de Litoral, PegasVs, The Last Dandies, Albert Jordà, The Marzipan Man, We Have Band, Wolfgang Flür, Klaus & Kinski, Bigott, Doble Pletina i Islandia Nunca Quema.
 

La setena edició del festival de música independent de la Costa Daurada tornarà a final de juliol. Ho farà amb les actuacions de grups com Litoral, que hi presentarà les noves cançons del seu disc de debut, Incidents melòdics del món irracional (Libo Starr, 2011). També destaca la proposta dels saragossans Bigott, una de les bandes que més han crescut els darrers mesos. Els illencs The Marzipan Man i les noves cançons del tarragoní Albert Jordà es mesclaran amb les dels barcelonins Doble Pletina.
El port esportiu de l'Hospitalet de l'Infant serà l'espai que un any més acollirà els concerts. Fins al 25 de juny el preu de l'abonament dels tres dies és de 30 euros.
Arxivat a: Enderrock