
'Amb la gespa al cul' pretén obrir un nou espai a Balaguer on poder asseure's damunt la gespa al costat del riu les caloroses nits d'estiu i escoltar música en directe.
L'Alcalde de Balaguer ha destacat que els concerts i actuacions donaran vida i promocionaran la creativitat i el talent de les propostes emergents que tant necessiten espais i plataformes on actuar.
En aquest sentit, entre els diversos músics que passaran els dimarts d'estiu a Balaguer hi trobem la cantautora lleidatana Meritxell Gené, que segueix apostant pels temes íntims i poètics del disc Sota els llençols (autoeditat, 2010), i grups com Folkies Band o Círculo Borneo, entre molts altres que també sonaran arran de gespa. El cicle s'iniciarà el dia 3 de juliol amb l'actuació del grup Rehenes.
Podeu trobar tota la programació i tota la informació sobre el cicle al web de l'Ajuntament de Balaguer.





.gif)

