
Krregades de Romanços són quatre dones de les Terres de Ponent que el 2009 van formar un grup que recull la força i l’energia de la polifonia vocal mediterrània i interpreta un repertori popular que va del pla de Lleida a l’Alt Pirineu.
Els Laietans són una colla grallera de Mataró que presumeix de ser el primer grup de gralles 2.0 del món, adaptant a les gralles peces com el “Waka waka” de Shakira, el “Wa yeah” d’Antònia Font o l’“Ai se eu te pego” de Michel Teló.
Stukat del Bolet neix en el si de les colònies de l’Escola Folk del Pirineu a Arsèguel, quan els seus integrants tenien entre deu i quinze anys. Des d’aleshores s’han mogut força en el circuit folk amb un repertori de peces tradicionals arranjades i pròpies.
Arnau Obiols Quartet és el projecte que encapçala el jove bateria Arnau Obiols i una manera d’unir les seves dues grans passions: la música i les cançons tradicionals del Pirineu amb el llenguatge sofisticat i polièdric del jazz.





.gif)

