L'Escala de la Vida en escena pels Badabadoc

Presentaran el dia 20 amb la Cobla Sant Jordi l'obra musical dedicada a Francesc Pujols

| 09/07/2012 a les 14:59h

El dia 20 de juliol a les 22 h El Belda i el Conjunt Badabadoc presentaran a la Torre de les Hores de Martorell l'obra musical L'Escala de la Vida, amb la qual se sumaran als actes d'homenatge al filòsof, pensador i intel·lectual de la mort del qual enguany s'homenatgen els 50 anys.


L'obra musical dedicada al filòsof i pensador Francesc Pujols, L'Escala de la Vida, serà presentada en un concert únic el proper dissabte 20 de juliol a la Torre de les Hores de Martorell, dins els actes del cinquantè aniversari de la mort de l'intel·lectual de Martorell.
La Fundació Francesc Pujols commemora enguany aquesta data tan assenyalada amb diverses activitats d'homenatge, amb una programació que durant els darrers mesos ha agrupat les propostes de Roger Mas i d'Enric Casasses, entre molts altres.
El proper dia 20 de juliol a les 22 h els Badabadoc amb la Cobla de Sant Jordi oferiran un concert únic i especial en el qual presentaran el vinil L'Escala de la Vida capitanejats pel compositor lleidatà David Esterri. L'espectacle tindrà un alt contingut filosòfic-musical amb un original estil de tall jamaicà-wagnerià.
Arxivat a: Enderrock