
El 19 de juliol al Poble Espanyol 2.500 persones van gaudir de sis propostes musicals durant set hores: era el tret de sortida del Pròxims 2012, que enguany també es va traslladar a Begur (el 4 d'agost) i que finalment avui arriba a Sant Feliu de Guíxols, dins el marc del festival de la Porta Ferrada.
Aquesta és la cinquantena edició de la cita empordanesa que es va engegar per la revetlla de Sant Joan amb una actuació gratuïta d'Obrint Pas. Avui és el torn de la música indie amb una nit Pròxims encapçalada per Antònia Font, que a l'espera de la sortida del seu proper disc després de l'estiu, interpretaran les cançons de Lamparetes (Robot Innocent, 2011). Als mallorquins els acompanyaran les cançons de Thank You for the Boots (Warner Music / Outstanding Records, 2011), el darrer disc de Maika Makovski. El veí de la Bisbal de l'Empordà, Jaume Pla (Mazoni), també forma part del cartell d'aquesta nit, que es completa amb les cançons d'Enric Montefusco (Standstill) en format acústic.
El festival de la Porta Ferrada s'allargarà fins a l'11 de setembre amb un concert de la Cobla Ciutat de Girona al Teatre Auditori Municipal.





.gif)

