Coriolà, Empty Cage i Patch, finalistes del Sona 9

Actuaran el dimarts 13 de novembre a la sala Apolo

| 05/11/2012 a les 22:00h

De les 201 propostes inscrites a la dotzena edició del concurs Sona 9, només 3 han arribat a la gran final que se celebrarà el 13 de novembre a partir de les 19 h a Barcelona. El certamen és una iniciativa del Grup Enderrock, Televisió de Catalunya, la Direcció General de Joventut, iCat.cat i l'Institut Català de les Empreses Culturals de la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració d'Estrella Damm, l'Acústica de Figueres, el MMVV, el BAM, la Fira de Música al Carrer de Vila-seca, les Cases de la Música Popular de Catalunya, l'ACN, Bucbonera Records, la sala Apolo i el TR3SC. A la final actuaran els tres grups que han superat totes les proves del Sona 9: Coriolà (pop d'autor, Premià de Mar), Empty Cage (blues-rock, Rubí) i Patch (rock, Barcelona), amb un fi de festa protagonitzat per Nyandú (Premi Sona 9 2012) i The Mamzelles (Premi Joventut 2012). Vols aconseguir la teva invitació?
 

Finalment les portes de la sala Apolo s'obriran el proper 13 de novembre a les 19 h, i la final començarà molt puntual, a les 19.30 h, presentada per Jordi Sellas i Gina Tost, presentadors del Generació Digital (canal 33). Primer actuaran els tres finalistes (Coriolà, Empty Cage i Patch), i mentre el jurat decideixi el veredicte final es podrà gaudir de les actuacions de Nyandú (Premi Sona 9 2011) i The Mamzelles (Premi Joventut). La festa acabarà a les 23 h.

Vols venir-hi?
Per aconseguir la teva invitació envia un correu electrònic a [email protected] amb el nom, cognoms i DNI de les persones que voleu assistir a la final. Rebràs un correu electrònic amb la confirmació de les teves invitacions.
Arxivat a: Enderrock