Gossos puja als escenaris

A la recta final de l'any sabàtic toquen al Concert de Nadal Amics d'Ampans

| 12/12/2012 a les 06:59h

Aquest dijous 13 de desembre Gossos trencarà de nou el seu any sabàtic (tal com ja va fer el passat 8 de juny per participar al gran Concert contra la Sida que es va celebrar al Palau Sant Jordi) per participar en el Concert benèfic de Nadal Amics d'Ampans que es farà al Teatre Kursaal de Manresa. El seu gran retorn serà el 10 de maig al Teatre Coliseum en el marc del Festival del Mil·lenni.


L'entitat Ampans es dedica a l'atenció especialitzada a les persones amb discapacitat intel·lectual, i els beneficis del concert que se celebrarà dijous a les 21 h es destinaran al programa de beques per a famílies de fills amb discapacitat intel·lectual de la fundació.
Tot i que Gossos no tenia previst tornar als escenaris fins al maig, aquest dijous fa una excepció i participa al Concert de Nadal Amics d'Ampans. A més a més, el cantant del grup, Oriol Farré i el músic Albert Palomar han escrit juntament amb els nois i noies d'Ampans la cançó "Som diferents i som iguals" que estrenaran aquest dijous.
La cançó la cantaran també els altres músics que participen al concert: Dept., els germans Racero, Damià Olivella, Antonio El Remendao, Celeste Alías, Alba Marbà, Abrília, i Ricard Canals, entre altres. També hi col·laboren el pallasso Marcel Gros i Teatre Mòbil.
En aquesta tercera edició del Concert de Nadal també s'hi inclou la presentació de la campanya de voluntariat que ha posat en marxa l'entitat, on les persones que hi participen expliquen en primera persona la seva experiència com a voluntàries d'Ampans.
Les entrades es poden adquirir a través dels canals de venda habituals del Kursaal.

10 de maig
El Teatre Coliseum serà l'encarregat de donar la benvinguda al retorn de Gossos als escenaris al maig del 2013. Una cita que serà l'inici d'aquesta nova etapa, amb noves cançons i les energies carregades després d'un any apartats dels escenaris.
Arxivat a: Enderrock