
La 18a edició del festival politicomusical de referència dels Països Catalans tindrà lloc a Montblanc el 18, 19 i 20 de juliol, i a més de Bad Manners, La Pegatina, Dr Calypso, Lax’n’Busto i Gossos, també hi actuaran Bongo Botrako, Aspencat, Oprimits, Strombers, Kayo Malayo, Xeic! i Relamido’s, entre altres. El cartell és completarà amb les bandes internacionals vingudes des de Madrid Boikot i AlamedaDosoulna i els andalusos Reincidentes.
L’Acampada Jove ha fet públic el cartell per a la seva 18a edició, que tindrà lloc a Montblanc els dies 18, 19 i 20 de juliol. L'organització ha presentat un cartell "que combina els grups de primera línia de l’escena musical catalana amb les bandes emergents del país, així com amb grups internacionals i compromesos políticament".
Entrades a la venda
Les entrades es posen avui mateix a la venda i fins al proper 9 de juny es podrà adquirir l’abonament per als tres dies a través d’internet al preu anticipat de 40 euros.






.gif)

