.jpg)
La proposta de Ventura és enregistrar diversos concerts durant els mesos de maig i juny. De l'àudio se'n farà unes còpies limitades en vinil de 180 grams i 12''. Dels vídeos dels enregistraments, està previst fer-ne una sèrie on line de cinc o sis capítols titulada Feliu Ventura, per l'interior: codis en ruta. A cada capítol hi haurà una introducció per explicar les cançons enregistrades per a cada ocasió.
L'única manera d'adquirir aquest treball que celebra els 20 anys de trajectòria de Feliu Ventura serà a través de la campanya de micromecenatge que el músic ha engegat a la plataforma Verkami.
Un passeig per Xàtiva
En la campanya de crowdfunding iniciada la setmana passada, el músic ha fet propostes diverses per als mecenes. Entre les recompenses hi trobem concerts a cegues tant a València com a Barcelona (per 60 euros): "Anirem junts a un lloc secret, amb els ulls tapats, a gaudir d'un concert únic, ja que aparcarem el sentit de la vista fins al final de la vetllada per poder gaudir de les cançons amb la resta de sentits. Un espectacle dirigit per Marga Socias".
També hi ha l'opció 'Codi Xàtiva', que inclou un cap de setmana a la població de Feliu Ventura guiats pel músic. Val 150 euros i inclou l'habitació, el dinar, una ruta musicada amb aperitiu inclòs i un concert exclusiu del músic.






.gif)

