'Santalegria' arriba al Cric

Avui es presenta el nou disc de La Troba

| 21/06/2013 a les 15:00h

S'ha convertit en una tradició: La Troba Kung-Fú torna per tercer any consecutiu a la carpa de Tortell Poltrona. Aquesta vegada hi farà sonar les noves cançons del disc Santalegria (Chesapik), que arribarà a les botigues el 2 de juliol.


La Troba Kung-Fú presentarà les seves cançons en un format especial aquest vespre al Circ Cric en el marc del festival “Música a la Carpa”. Igualment, el grup trepitjarà la Sibèria el 12 de juliol, i farà parada al Masterskaya Klubiteatr de Moscou el 14 de juliol. La gira seguirà amb diversos festivals a França i Galícia, i a les habituals i imprescindibles festes majors catalanes com les de Valls, Vilanova i la Geltrú o Tona.
El concert d'avui a Sant Esteve de Palautordera serà amb la col·laboració d'amics del circ, que faran de l'espectacle una cita única.
Arxivat a: Enderrock