L'Enderrock va a la biblioteca

Patch presenten el disc d'Espriu a la Biblioteca Montserrat Roig de Martorelles

| 28/10/2013 a les 14:58h

Les biblioteques de Martorelles, Roses, Sant Boi de Llobregat i Vapor Vell (de Barcelona) acolliran durant els propers mesos presentacions de la revista Enderrock.
 Patch Foto: Juan Miguel Morales 

Arran d'una col·laboració entre la Xarxa de Biblioteques de Catalunya i l'APPEC neix el projecte Bibliorevistes, on diverses biblioteques del país acolliran presentacions de les publicacions escrites en català. Enderrock se suma a la iniciativa: demà dimarts a les 19 h a la Biblioteca Montserrat Roig de Martorelles se celebrarà la primera presentació, vinculada al disc Celebració de la roda del temps (EDR Discos, 2013) i amb l'actuació de Patch. Aquest disc es va distribuir amb el número de juliol de la revista: diverses bandes actuals hi van actualitzar les musicacions que Raimon havia fet d'Espriu.

Més presentacions
Enderrock seguirà fent gira al Bibliorevistes: divendres 22 de novembre a les 19 h a la Biblioteca de Roses, dimecres 27 de novembre a les 18 h a la de Sant Boi de Llobregat, i dijous 28 de novembre a les 19 h a la Biblioteca Vapor Vell (Barcelona).

Arxivat a: Enderrock