Actualitzat el 07/08/2025

CELOBERT

Sensibilitat pop al Sona9

Durant el mes d'agost coneixerem els grups i solistes semifinalistes del Sona9 2025 i que van presentar el seu directe en els concerts semifinals a la sala barcelonina El Molino.
Celobert Foto: Carles Rodríguez

El trio original va néixer a Barcelona el 2023, quan els seus primers components van coincidir a l’ESMUC. Més que un grup d’indie-pop en català es consideren un espai on s’emmarca un univers propi, on es troben el somni, la creativitat i la tendresa que tothom porta a dins. Pau Vallvé , Ginestà i Stay Homas , entre altres, són els grans referents d’un grup que transmet creacions lluminoses i sensibles. Després del seu debut amb Llum (autoeditat, 2024), Celobert ha publicat l’EP Ombres (Blau Atzavara, 2025).

COMPONENTS:  Laia Camps (veu), Martí Vila (violí, guitarra i veu), Miquel Freixas (teclats, guitarra i veu), Gerard Avellaneda (baix) i Marc Parés (bateria i pads).