Actualitzat el 22/08/2025

SODI

Power-pop tarragoní al Sona9

Durant el mes d'agost coneixerem els grups i solistes semifinalistes del Sona9 2025 i que van presentar el seu directe en els concerts semifinals a la sala barcelonina El Molino.
Sodi. Foto: Carles Rodríguez

Sodi
es va formar l’any 2022 i, com tants altres, entre classes i cerveses. No sabrien dir una data exacta de fundació, però saben que la inspiració els va arribar amb el primer quinto. Són un vi jove, però amb caràcter, accent britànic i fusió de melodies amb guitarres elèctriques, un buquet que pot recordar terrenys d’ Oasis i The Strokes . A més, també s’emmirallen en grups propers com Els Pets i Lax’n’Busto . En definitiva, beuen del pop i la new wave dels vuitanta, l’indie dels noranta i el rock català de totes les èpoques. En directe són com un còctel que funciona amb múscul, sensibilitat i bon humor.

COMPONENTS: Evan Dedes (veu i guitarra), Jordina Gavaldà (bat), Naïm Lufti (baix), Álvaro López (guit) i Eloi Genebat (teclats).