
Nyandú s'ha imposat en una final renyida que ha tornat a omplir de públic la sala Bikini de Barcelona. El Premi Sona 9 suposa la gravació i edició d'un disc en un estudi amb un productor professional, una campanya promocional, la gravació d'un videoclip i una gira de concerts arreu de Catalunya. El grup de la Torre d'Oristà, un petit poble de la comarca del Lluçanès, va estar acompanyat per una bona claca de seguidors que van corejar en tot moment les seves cançons, en especial "Un indret privilegiat".
El trio
The Mamzelles s'ha endut el segon Premi, el Joventut, que consisteix en l'enregistrament i edició d'un EP en un estudi professional, una minigira de concerts i una campanya de promoció. Les tres
Mamzelles van encandilar l'audiència amb el seu espectacle a mig camí del pop i el cabaret. La banda de rock
crossover Alls Nous Piquen i el grup de pop
Bremen s'han endut el tercer i quart premi respectivament, els premis Èxit. Cada premi consisteix en 1.500 euros en material musical.
A més dels quatre grups finalistes, la sala Bikini també va veure ahir damunt l'escenari tres dels guanyadors de l'any 2010:
Blaüe,
Pulpopop i
La iaia, que van posar punt i final a la vetllada.


