"Després de la pluja (sessions al menjador)"
Sabana

Últims videos

"32 d'agost" (remix)
Alex Circuns amb Guim Popu
"Mai sabem quan"
Sanrru + Lluna Plena
"Vine'm a buscar"
Alfred García
"Millor amb ell" Directe a Razzmatazz
La Ludwig Band
"Papi posa-la al disc"
Joan Dausà amb Mama Dousha
"La meva sort"
Edu Esteve
"Ventilador sessions"
Less
"Texas és casa"
Bruna Anfruns
"Nosaltres vencerem"
DDAA
"Me la sua"
Brou
"Si tanque els ulls"
Esther
"Pànic"
Quinto amb El Blarse
"L'últim cel"
Sons d'Embat amb Salma Alhakim
"Senyor llaurador"
Ramonets amb Pep Gimeno 'Botifarra'
"Si el món s'apaga"
Tardor
"Tu contra el món"
Poetas Puestos amb Auxili
"No tornar-me a enamorar
Lluna Plena
"Prometo estar bien"
Hologramma
"No em cal res més"
Roger Padrós
"Aiguaneu/La insurrecció que ve" (directe al Teatre Ca l'Eril)
Remei de Ca La Fresca
Pàgina 1 de 292

EnderrockTV

Blaumut - “21 botons”
Enderrock TV — El Punt Avui TV
ZaideCuba - "Boig per tu"
Enderrock TV — El Punt Avui TV
El nou disc de Manel
Entrevista i fotografies a l'Aquàrium
Xavi Túrnez - “En hores baixes”
Enderrock TV — El Punt Avui TV
Muchacho i los Sobrinos - "No ets pas ningú"
Enderrock TV — El Punt Avui TV
"Este instante" de Marta Gómez
Enderrock TV - El Punt Avui TV
Mishima al Palau de la Música
6 de març del 2011
Un Tal Pere - “Cavaller a les fosques”
Enderrock TV — El Punt Avui TV
"La campaneta" de Joanjo Bosk
Enderrock TV — El Punt Avui TV

Clips

"T'he cercat"
Júlia Colom
"Osca"
Romàntic Dimoni
"Cystalline"
Maria Coma
"Esser de llum perenne"
Relk per Ràdio Arenys
"Jo no vinc al pou"
Judit Neddermann
"Rodeo"
Boo21
"Somiant despert"
Amelie a Ràdio Arenys