videoclips

L'instint de Semai pren forma d'electrodance visual

L'artista barcelonina estrena el videoclip de "Whispers in Motion", un tema de llibertat i amor

L'àlbum de debut de la ballarina de Manolo García sortirà aquest setembre

| 16/07/2018 a les 12:30h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, electrodance, videoclip, estrenes, Semai
Fugint d'etiquetes, Semai no vol encaixar en cap gènere perquè té una visió pròpia i personal de la música, que admet que si s'ha d'etiquetar, pot acostar-se als sons de l'electrodance. L'artista ens presenta el seu projecte musical amb el qual debutarà a través d'un disc que sortirà al setembre. D'aquest embrió que ben aviat naixerà, Semai n'estrena el videoclip de "Whispers in Motion", un clam de llibertat i amor.


La barcelonina explica que l'audiovisual parla de "llibertat, del present, del constant moviment de l'amor i del viatge que ens ofereix a cadascú". Acostumats a complicats raonaments sobre les cançons, Semai reverteix la norma i afirma que aquest tema serveix "per no entendre res, per anar on vulguis, allà on el sentiment innocent i el dolor més profund ballen, on la força invisible et porta i t’arrenca per passió".

Aquest crit de força, que va arribar segons la cantant "amb la inspiració i la inexplicació", s'engloba dins l'àlbum sense títol que es publicar a la tardor i porta influències de la vida de l'artista. Va ser com a ballarina de Manolo García quan es va animar a consolidar el seu projecte com a cantant, gràcies també als encoratjaments de la veu d'El Último de la Fila. Semai comenta que ha seguit els seus instints tal com els ha sentit i que per a la creació artística la il·lusió és un dels pilars fonamentals, és el que la fa "estar en aprenentatge constant, en el camí de les arts, que és infinit i sorprenent". Confessa que tot el que fa en les diferents disciplines artístiques "és i forma part" de la seva vida, i que per això "cada cop que alguna creació nova arriba és com un nou naixement". De ben petita va decidir expressar-se a través de les arts marcials i va anar introduint habilitats fins a veure com ara el seu instint es converteix en cançó. 
 

Semai. Foto: Eva Nilsen


FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais