Formulari Enderrock Sona - Oques Grasses + EnZel

| 04/02/2019 a les 12:58h
Arxivat a: Enderrock


COMENTARIS

Ieah

Anònim, 06/02/2019 a les 00:42

Les oques!!! Suu!

Enderrock

Juditi Domenech, 10/02/2019 a les 20:19

Jo també vull anar-hi

Oques

Anònim, 12/02/2019 a les 11:48

Oques

Fans del sol

Eduard Novell , 12/02/2019 a les 14:30

Em faria nolta il·lusió una invitació doble pel concert d'oques grasses a la fàbrica estrella damm.

Concert Oques Grasses

Nil Canyelles, 12/02/2019 a les 19:32

Vull anar

Fan d'Enzel

Àngels Pina, 12/02/2019 a les 23:20

Seguint als Enzel en el seu camí cap a l'èxit absolut

Fans del ☀️ al 100%

Miquel Padrós Rioja, 13/02/2019 a les 23:16

Seguidors incondicionals d'Oques! Ja amb ganes d'escoltar el nou Disc!

I també moltes ganes d'estiu!

Invitació 14 de febrer

Marc Teixidó Pau, 14/02/2019 a les 11:15

Hola, us envio el formulari per la invitació d'Oques Grasses i Enzel.

Invitacions

Nídia, 14/02/2019 a les 15:48

Voldria dues invitacions pel concert d'aquesta nit!

Sr

Arturo Stacey, 14/02/2019 a les 18:23

Quiero llevar a una amiga al concierto, Viniendo desde sudamerica disfrutar san valentin en barcelona

[email protected]