Els nous Lax'n'Busto a l'Enderrock de maig

| 07/05/2007 a les 07:00h

Relax (Música Global / LNB Música, 2007) és el fruit de la feina feta als Estats Units, treballant amb la prestigiosa productora Sylvia Massy (Smashing Pumpkins, System Of A Down, Red Hot Chili Peppers, Johnny Cash) i gravant les primeres cançons amb el seu nou cantant. Els vendrellencs Lax’n’Busto protagonitzen la portada de l’ENDERROCK de maig per parlar-nos de l’onzè disc de la seva discografia, Relax (Música Global / LNB Música, 2007). Un treball que marca una nova etapa després que Pemi Fortuny deixés la banda a finals del 2006, Salva R. Alberch s’incorpora com a cantant.

Llach, les cançons perdudes
Remenem el calaix de les cançons inèdites de Lluís Llach. El periodista Joaquim Vilarnau descobreix alguns temes que mai han estat enregistrats pel músic de Verges. Una descoberta acompanyada de la crònica amb imatges del 23 i 24 de març, els multitudinaris darrers concerts de Llach.

CD: El disc dels músics i cantants en valencià 2007
El disc de l’escena musical del País Valencià. En col·laboració amb la revista L’AVANÇ i la Federació d’Escola Valenciana encartem la segona edició d’El Disc dels músics i cantants en valencià (Propaganda Pel Fet!, 2007). Un total de 24 grups i solistes que representen un escena variada i consistent. Des de les dolçaines més populars d’Obrint Pas fins a la música d’arrel de Miquel Gil passant Feliu Ventura, VerdCel, Al Tall o Sant Gatxo.


En aquest número de maig també parlem amb Gertrudis sobre el seu nou disc, Política de verbena (MASS Records, 2007) i descobrim els detalls sobre la incursió al català del cantant d’OT Víctor, que acaba de publicar Busca’t (Vale Music, 2007). L’ENDERROCK 139 també conté una entrevista al jove cantautor Cesk Freixas, un poster desplegable d’Els Pets, un suplement d’Òscar Briz i els cracks Xavier Graset, els guanyadors de l’Òscar al millor maquillatge per El laberint del faune i el televisiu Mag Lari.
Arxivat a: Enderrock