Nour va un pas més enllà, i acosta l’electrònica al mestissatge. “No tinc esperit predicador ni sóc un il·luminat, de fet no sóc gens místic. Però gràcies a aquest canví he conegut altres músics i altres formes de treballar. Ha sigut com una il·luminació no divina”, rebela Belahcene. Canta amb el mosaic lingüístic habitual de Balowski: àrab, català, francès i castellà.
Les lletres són reivindicatives, parlen de la Barcelona real, la que viuen ells mateixos com a éssers de carn i ossos. I la visió que en tenen és bastant allunyada de la que ven la propaganda oficial, que parlen de Barcelona com un espai obert i multicultural. “Volem desemmascarar les mentides que ens venen els polítics i els mitjans de comunicació: moltes paraules i tot paper mullat”, afirma el líder de Nour.
Els deu temes del disc fusionen talls de rock amb les sonoritats magrebines, drum’n’buss, house o hip-hop. I cançons com “Vida moderna” i “Saknin Fi Had el Medina” (Habitant d’aquesta ciutat) posen de relleu la seva visió.







.gif)

.png)

