De Propaganda! també arribarà el segon treball de Plouen Catximbes i un dels últims llançaments de la temporada, Onze Nadals i un Cap d’Any, l’homenatge de Poetristes (Francesc Ribera ‘Titot', Marc ‘Xerramequ’ Serrats i Albert Vila), a la figura i obra de J.V. Foix.
Estanislau Verdet tindrà el seu segon volum al mercat a partir del setembre mentres que Baró & L'Art de Troba, preparen un nou treball que esperen que surti al maig amb Quadrant Records.
Pel que fa al segell Bankrobber Pau Guillamet ‘Guillamino’ protagonitza les seves previsions: treurà el seu tercer disc en solitari, Les minves de gener, i també eXile, la producció inaugural del Mercat de Música Viva de Vic 2007, que va unir ‘Guillamino’ amb el xilè Manuel Garcia. A la carpeta de futures possibilitats, hi ha un tercer projecte, Música de ball, l’actualització de la sardana feta per Guillamino, Linn Youki Project o la Cobla La Bisbal Jove, entre d’altres. La música de cobla és l'essència de Quim Davis, Miles Serra, la unió de les dues ànimes de la Companyia Elècrica Dharma, la sardanista i la jazzística, a través de la fusió de les composicions de dos dels màxims representants d’aquests gèneres, Joaquim Serra i Miles Davis.
La rumba catalana tindrà els seus millors exponents en tres grups de la nova fornada amb segona part a punt de sortir al carrer: Rauxa, Dijous Paella i La Troba Kung-Fú.
Les novetats en el terreny de la música d’arrel es completaran amb Quico El Célio, El Noi i Lo Mut de Ferreries, Ministrils del Raval, Eduard Iniesta, Sol i Serena, l’Orquestra Àrab de Barcelona i Pep Gimeno ‘El Botifarra’.









.gif)


