El SonarKids apropa la música als més petits

| 07/06/2010 a les 07:00h

La segona edició de SonarKids, el festival de música i experiències creatives per nens i pares, s'amplia dos dies i passa a celebrar-se el cap de setmana anterior al Sònar. Així, el 12 i 13 de juny, el Macba i el CCCB acolliran una programació musical replena de concerts i sessions en la que músics i Djs com Jimi Tenor, The Pinker Selectors, Joan Miquel Oliver, Guillamino, Txarly Brown, Electrotoylets o El Chavo adaptaran el seu discurs musical la públic infantil i juvenil.
El festival compta també amb un gran número d'activitats i experiències creatives, des de la transformació de peces de roba amb el dissenyador de moda Josep Abril fins a un taller de pintura en què els nens i nenes podran donar color a un mural de Jordi Labanda.
SonarKids també ofereix classes de Dj i de beattbox, circuits d'skate i fingerskate, i els xous de les companyies de ball Brodas i Unity Common. El festival presenta també l'experiència musical interactiva 0 > 1000, en què músics de quatre ciutats catalanes -Barcelona, Granollers, Lleida i Olot- es connectaran a través de la tecnologia de fibra òptica.
Arxivat a: Enderrock