Love of Lesbian i Gentle Music Men, representació catalana al FIB 2010

| 15/07/2010 a les 12:00h

El Festival Internacional de Benicàssim arriba a la setzena edició oferint una amplíssima gamma d'actuacions musicals. L'aportació catalana al festival vindrà de la mà de Love of Lesbian i Gentle Music Men.
Vampire Weekend, Gorillaz, Dirty Projectors o The Specials són la banda sonora d'aquesta cita anual amb la música indie internacional. Aquest any passaran pels quatre escenaris del FIB més de noranta grups i Dj's. Un dels esdeveniments més especials serà l'actuació de The Sunday Drivers, que ja han anunciat que el de Benicàssim serà el seu últim concert.
El festival no para de créixer. Bon exemple d'això és que l'organització ha necessitat afegir un nou servei d'acampada de pagament, ja que la tradicional CampFIB s'estava quedant massa petita tot i les reiterades ampliacions anuals.
La cita més famosa de l'estat espanyol s'ha trobat amb competidors que han crescut de forma extraordinària aquest any, com el Santander Music Festival, que just en la seva tercera edició, ha aconseguit comptar amb l'única actuació de Belle and Sebastian a tot l'estat espanyol.




Arxivat a: Enderrock