
La segona edició del Cicle Joventuts Musicals a l'Auditori continuarà el dia 27 d'abril amb el programa 'El tour en un violí', un recorregut per la música dels grans compositors francesos dels darrers 150 anys de la mà de Miguel Colom (violí) i Denis Lossev (piano).
L'11 de maig, el pianista aragonès Juan Fernando Moreno Gistaín oferirà un recital dedicat a una de les peces més excepcionals de la literatura per a piano: les Variacions Diabelli de Ludwig van Beethoven (1770-1827), on el compositor manifesta la genialitat creativa que el caracteritza en tota la seva esplendor.
'De Berlín a Sant Petesburg' (1 de juny) serà l'últim concert del cicle. La solista Pilar Vázquez (mezzosoprano) interpretarà un programa que enfronta les tradicions musicals russa i alemanya acompanyada de la pianista Elisa Rapado.







.gif)

.png)

