
El proper dijous 1 de setembre, a les 11 h, la Sala de Cambra del Palau de la Música acollirà la presentació de dos projectes discogràfics iniciativa de la productora independent El Far Blau (Limit Records).
CançonSongs conté cançons per a veu i piano de compositors com Salvador Brotons, Manuel Oltra i Albert Guinovart. La interpretació va a càrrec d'una selecció de veus reeixides de la intepretació musical a Catalunya: Marta Mathéu, Assumpta Mateu, Pau Bordas, Maria Lluïsa Muntada, Inés Moraleda, Carles Masdeu i Maria Àngels Sarroca. Josep Surinyac, Antoni Besses i Leonora Milà són alguns dels pianites que les acompanyen.
El jove pianista Enrique Bagaría (guanyador del Concurs Internacional Maria Canals el 2006) interpreta el disc Carnaval. Aquest és un producte singular que barreja peces populars i altres d'inèdites. El disc, doncs, presenta Carnaval de Robert Schumann al costat de l'obra homònima composta per Leonora Milà, a més de tres peces per a piano de Liszt.
Els escriptors i periodistes Oriol Pi de Cabanyes i Teresa Costa-Gramunt seran els encarregats de presentar l'acte, durant el qual hi haurà breus interpretacions de les peces del CançonSongs i Carnaval i en el qual assistiran els intèrprets, compositors i equip tècnic que han participat en la seva producció.






.gif)

.png)

