'Feeling Good' és el nou disc d'Andrea Motis i Joan Chamorro

El nou treball recull el temari musical dels concerts del duet

| 18/10/2012 a les 15:00h

Andrea Motis, la joveníssima trompetista i cantant prodigi, ha gravat conjuntament amb Joan Chamorro, el seu mestre i director de la Sant Andreu Jazz Band, un nou disc titulat  Feeling Good (Temps Record, 2012). L'àlbum és el resultat de més de tres anys de trajectòria del duet i recull els millors temes que mestre i alumna han interpretat als seus directes. 


Feeling Good els acompanyen músics de la talla de Josep TraveraEsteve Pi Ignasi Terraza i hi col·laboren Scott RobinsonDavid Mengual, el quartet Ressonància i la Sant Andreu Jazz Band.
El nou disc s'ha enregistrat entre el febrer i l'agost del 2012 i retrata aquesta interessant combinació del so jove i l'experimentat que el caracteritza.
Trompetista i baixista entenen la música com un vehicle d'expressió viu i mutable i fan de les seves interpretacions del swing, el soul, el jazz vocal i el pop un espai dolç i pedagògic. Tots aquests sons es poden sentir a Feeling Good (Tempsrecord, 2012) a través de clàssics com "My Funny Valentine" o "Aleluya", que donen cabuda al so il·lusionat de Motis i Chamorro. El títol del disc també remet a un clàssic, "Felling Good", popularitzat per Nina Simone, i reflecteix el sentiment que envaeix tant el duet com els seus oients. Una veu jove i seductora i uns músics reconeguts pel seu talent omplen aquest àlbum, enregistrat per Josep Roig, que ja està a la venda després de la seva presentació el dijous passat a Barcelona.
Arxivat a: 440Clàssica&Jazz