Actualitzat el 28/09/2022

Deu parelles i mitja a la taverna de tardor

El 5 d'octubre arrenca la 25a Taverna del CAT

Entre el 5 d'octubre i el 21 de desembre, la 25a edició de la Taverna del CAT oferirà deu sessions de duets musicals (a la darrera en seran tres). Com sempre, els dimecres a les 21 h, al Bar del CAT i amb plena predisposició per la creativitat, les col·laboracions i la invenció a partir de la música tradicional.
Arnau Berenguer i Carles Belda són una de les parelles que participaran a la Taverna del CAT d'aquesta tardor

Anaís Falcó i Ramon Manent obriran la 25a edició de la Taverna del CAT, al Centre Artesà Tradicionàrius de Gràcia, el proper 5 d'octubre. Els següents a passar pel cicle seran Lupe Cano i Ricardo Cornelius amb el seu repertori de son jarocho (19 d'octubre); Manu Sabaté i Marc Vall amb gralla, timbal... i més coses (26 d'octubre); l'acordionista Filippo Gambetta i el violinista Sergio Caputto interpretant danses del nord d'Itàlia (3 de novembre); l'acordionista Irene Augé i el guitarrista Àngel Ollé amb música de la Vall de Lord (9 de novembre); els integrants del grup empordanès de folk-rock La Puça Jordi Gasull i Albert Such (16 de novembre); Arnau Berenguer i Carles Belda amb el seu recital esponjós de diatònic i guitarra (23 de novembre); Simone Lambregts i Meritxell Vinaixa explorant el repertori de violí i piano (30 de novembre); Pau Vinyoles i Pau Benítez ressuscitant el duet Quedem en Paus (14 de desembre) i, a les portes de Nadal, cantada amb el coordinadors de la Taverna del CAT: Carol Durán, Xavi Rota i Anaís Falcó (22 de desembre).

FEU EL VOSTRE COMENTARI

Per comentar les notícies cal que estiguis registrat. Si ja hi ets, introdueix a continuació el correu electrònic i la clau. En cas contrari, fes clic al botó «Registra't» per donar-te d'alta.
Amb el suport de:
IMUSIC.CAT és el projecte de webs musicals del Grup Enderrock.
GRUP ENDERROCK EDICIONS S.L.
c. Mallorca, 221, sobreàtic · 08008 Barcelona · Tel. (+34) 93 237 08 05 · [email protected]