La revolució mètal de Crisix

El quintet de la Conca d'Òdena presenta disc a Manresa aquest divendres 10 de juny

| 08/06/2016 a les 15:00h
Arxivat a: Enderrock, manresa, crisix, mètal
La banda contundent Crisix, formada per Juli Bazooka a la veu, Javi Carry a la bateria, B.B. Plaça i Albert Requena a les guitarres i Dani Ramis al baix, presentarà el seu nou disc, From Blue to Black (Listenable Records 2016), aquest divendres 10 de juny a la sala El Sielu de Manresa.


Crisix
van ser els guanyadors absoluts de la Metal Battle de Wacken (Alemanya) l'any 2009, i amb tres discos a l'esquena, The Menace (2011), Rise ... then Rest (2013) i From Blue to Black (2016), la banda de trash mètal de la Conca d'Òdena fa parada a Manresa per presentar aquest tercer treball, en una gira que ja ha passat per terres catalanes, concretament el passat 9 d'abril, quan van omplir la sala Bikini de Barcelona.

La banda va iniciar la gira per l'Estat espanyol a Madrid, i ha realitzat un total de 18 concerts. Posteriorment continuarà amb una gira europea que els durà per vuit països amb un total de 16 concerts i compartint cartell amb Suicidal Angels.

El proper 10 de juny Crisix actuarà a la sala El Sielu de Manresa, on compartirà escenari amb els mataronins Bellako i els barcelonins Blaze Out.


Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais