Sona9

Lildami, un huracà de rap i trap

El músic vallesà és un dels 18 grups seleccionats pel Sona9

| 12/08/2017 a les 15:00h
Arxivat a: Enderrock, Sona9, Sona9 2017, Lildami
Lildami
Lildami | Carles Rodríguez
El vallesà Damià Rodríguez, conegut com a Lildami, arrasa a les xarxes com un huracà rimant amb el rap i trap en català obert a les masses.

La proposta: Sense encasellar-me en cap subgènere podríem dir que faig hip-hop, però tinc cançons d’estils molt variats. Intento que cap sigui igual.
La trajectòria: Sempre he rapejat dins aquest gènere, però seriosament en català vaig començar a final del 2014. He escrit unes 30 o 40 cançons en dos anys. Vaig obrir el meu canal de Youtube ara fa un any i mig, i ja acumula més de 630.000 visites.
Els orígens: No tinc passat, només visc el present. 

Components: Lildami (cantant)

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais